Prima pagină > Cacanari > Steaua-Napoli 3-3 (sau muie pe fata)

Steaua-Napoli 3-3 (sau muie pe fata)

Nu ma prea uit eu la fotbal ca nu-mi place. Da’ ce s-a intamplat in seara asta la steaua – napoli, a fost asa, futere în cur dar pe la față, ca sa vada toata lumea.

Pai ce pula mea de arbitru e coaie ala care dupa 4 minute de prelungire mai lasa 4, fix pana mai baga aia un gol? Adica inteleg ca suntem români si trebuie sa se pise lumea pe noi, da totusi.

Din cate am inteles eu, arbitrul ala era polonez sau ceva de genu. Probabil ca omul o sa se apere, ca doar n-o fi prost sa recunoasca ca ne-a futut asa, de-al dracu. Deci probabil, o sa invoce cateva scuze. Sa vedem ce optiuni ar avea.
-„Ma manca pula ingrozitor si a trebuit sa ma scarpin, asadar n-am putut sa fiu atent la ceas.”
-„Ma asteptau unii sa ma violeze anal dupa meci asa ca am tras de timp cat am putut.”
-„I se sculase pula lu’ Banel si nu puteam sa-mi iau ochii…”

Cam astea ar fi optiunile valabile , parerea mea.

Concluzia – 11 puli pentru arbitrul asta + o gura plina de sperma. amin.
_|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_ _|_

Categorii:Cacanari Etichete:, , , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

