Prima pagină > Curve, Uncategorized > Droguri, sex, violenta, de-astea

Droguri, sex, violenta, de-astea

Eram azi pe la romana, mergeam sa mananc, si in timp ce incercam sa-mi ascult gandurile in zgomotul de masini, imi dau seama ca mi se intorsese capul singur. Cand ma uit, tocma trecuse pe langa mine o pizda cu niste tate de-alea umflate la 5 atmosfere. Mai avea si pantalonii trasi pana-n gat de i se vedea pizda aia de la o posta. Fix asa, genu de curva pe care ai vrea doar s-o futi, daca s-ar putea si fara sa deschida gura ar fi si mai bine. Si mi-a amintit asa brusc de o fosta colega. Una tot asa, cu niste airbaguri custom de mai mare dragu. Mai precis, mi-am amintit o anume intamplare cu tipa asta, Ana o chema (probabil inca o mai cheama, dracu stie).

Veneam intr-o seara de la cineva si am zis sa scurtez putin drumul si sa merg prin parc, parcu asta fiind chiar langa casa ei. Proasta asta era o curva si avea cate 2-3 labagii asa deodata, la ordinea saptamanii, si de proasta ce era, avea obiceiul sa mearga cu ei in acelasi parc, numa ca pe rand. Nu mai aveam foarte mult de mers pana sa ies din parc, si trec printr-o zona mai putin luminata. Cand aud din spate ca ma striga cineva. Ma intorc putin speriat asa, cand deodata imi sare pizda asta in fata. Eram putin grabit ,si incerc sa scap repede de ea, asa ceva de genu „ce faci/bine ma grabesc/ok/haicavorbimpa”. Dau sa plec, zice: „stai putin sa te pup”. Pula mea, ma intorc iar din drum, dau s-o pup pe asta, cand deodata asa subit imi baga limba’n gura. Nu mi-am dat eu seama ce pula mea vrea de la viata, da am zis ca oricum n-o deranjeaza pe ea o pula in plus sau in minus, ca are destule. La urma urmei poate se plictisea fata si vroia sa-si ocupe gura timpul cu ceva interesant, nu? M-am lins ce m-am lins cu ea pe banca acolo, cand deodata aud un „BAFUTUZMORTIIMATII” din spate. Ma intorc, erau 2 tigani. Ma uit la pizda asta, era alba la fata. Se citea clar pe fata ei povestea , probabil tiganii aia sau macar unu din ei o futusera pe asta candva in istoria ei de curva penala. Ce pula mea sa te intelegi cu tiganii, ca stai coae, ca e curva, ca n-am vrut, ca n-am stiut, ca nu stiu ce. La urma urmei, ma prinsese cu limba`n curu ei. Asa ca da-i si fugi. Pe toata aleea aia, cat era ea de mare. Bine ca am reusit sa ies in cele din urma din cacatu ala de parc si am gasit un taxi. Mi-a cerut ala 15 lei bacsis. Si toate astea intamplate in aproximativ 10 minute. Era sa ma violeze niste tigani cu cutitele, am fugit ca un apucat si am scapat de 150 de mii. Totul asa, din cauza unei curve cu o pizda prea larga in care nu ii incapeau cele 150 de puli pe care le primise deja. Pai merita? Macar daca-mi facea o muie. Da poate-mi era mai greu dupa aia sa fug si ma prindeau tiganii.

A incercat ea sa ma mai sune zilele urmatoare, da dracu sa-i mai raspunda dupa cacatu ala. N-am mai tinut legatura, si am uitat complet de ea si de intamplarea aia pana azi. Poate si pizda de azi de la romana are o poveste asemanatoare. Cine stie cati handicapati si-au taiat gatzii din cauza ei. Uite-asa coaie, din cauza unei pizde proaste.

_|_

Categorii:Curve, Uncategorized Etichete:, , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

