Prima pagină > Cacanari, cacat, Nemancati, Prosti, Sloboz > Spring time.. sperma, ciclu si castraveti murati

Spring time.. sperma, ciclu si castraveti murati

Deci da. Eram cu un amic la spring si stateam pe un scaun. Un scaun dala de cacat, dala de plastic rosu sau verde care e plin cu cacat de porumbei.. gainat, futeias in gura.

Asa ba, si stam noi acolo, eram obositi ca dracu, zi calduroasa afara, transpirati .. pula mea.. stiit voi. Si stam noi acolo , in curte asa, la masa, si ne gandim sa ne luam ceva de mancare.. ca dreacu, ne era foame si noua.
Ne ducem la casa, comandam un.. un meniu din ala.. wow.. biggy wow , da, dala cu smarcaz rosu in el, la care aflam ca avem si o portie de cartofi si un suc.. un suculet din ala mic, la conserva.. 0.3 cred.. ma rog, nu mai stiu..asa.. totul la incredibilul pret de 5 lei. Fericiti noi.. ca nici nu aveam prea multi bani am zis ca hai sa luam doua meniuri din alea.. asa neam gandit, asa am si facut.

Primim cartofii si sucu.. sandwichu’ mai tarziu, ca asa se obisnuieste.Ne apucam noi si halim cartofii.. si cand sa desfacem sucu vine din dreptu lui un miros de cacat combinat cu smecleu expirat de 2 ani si cu pula in cur.

Cum mortii masii sa bei asa ceva? Ma duc eu sa cer bani un pai, da’ de unde pizda masii sa aibe astia paie?

Asa si cum ziceam, mirosea cacatu ala de conserva de Șprite a pula in cur si putina sperma uscata.. deci pula mea, naveam cum sa beau.

Isi face amicu’  asta al meu un .. filtru din servetele ca ii era sete rau de tot si pan’ la urma bea jumate, eu, dracu lam aruncat ca nu imi era asa de sete..

Da deci asta e ce primit la spring.. dalea de suc de acu’ cativa ani, pe care sau pisat toti betivii si toate creaturile dubioase care merg noaptea prin depozitele lor jegoase pline cu pula murata si pizda betiva.

Asa ca daca tineti la sanatatea voastra, nu mai mancati de la spring, ca sar putea ca si acel smecleu rosu din biggy wow sa fie ciclu putrezit, iar chestia alba din sandwichu’ celalalt sar putea sa fie sperma cu bucati de castraveti.

Asa ca ma pis si eu pe conserva lor de suc, ca sa fie si mai jegoasa, si poate trag si o cacare rapida..

_|_

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

