Prima pagină > Curve, Sloboz > S-o iei in mana fa

S-o iei in mana fa

Ieri dimineata. Universitate. Una din stradutele mult prea aglomerate.

Parchez si eu cacatu meu de masina sa ma duc sa-mi iau ceva de mancat. Era pe o straduta de-asta de cacat, ingusta, ca la noi in ro. Gasesc si eu un loc… si las masina pentru vreo maxim 10 minute asa. Ma duc imi iau de mancat, ma intorc, gasesc masina blocata de un cacat de vapor, bmw sau ce mortii lui era. Era vreo 3 ceasu, si eu la 4 si un sfert trebuia sa fiu la mama dracu sa ma intalnesc cu unu sa-i dau niste bani, ca ala avea avion la 4. Pula mea.. astept.. astept… imi dau seama ca nu mai am cum sa ies de acolo sa ma intalnesc cu ala. Incerc sa imping masina, da era in frana. Isi pusese handicapata masina fix in curu masinii mele, pe lat asa. (da, era femeie, dar asta aveam sa aflu mai incolo)

Astept.. astept.. trece o ora in pula mea, nimic.. Mai incerc sa imping masina, ma mai invart pacolo..nimic. Din toate cacaturile care mi-au trecut in minte, l-am facut pe al mai mare. Se ia una bucata pietroi, se sparge geamu pizdei. Se scoate masina din frana, se impinge, apoi se lasa un biletel cu nr meu de inmatriculare, sa nu spuna c-am fugit. Se uitau niste mosi la mine ca la o pula de extraterestru.

Ma suna azi dimineata tarfa. Ca sa ma prezint la politie cu ea maine sa vedem ce`i de rezolvat. I-am luat toti mortii in pula.. da tot tre sa ma duc.

Acum sa mai zica vreodata cineva ca femeile nu sunt proaste la volan. Si acum sa ma exprim putin. FUTUZ MORTII MATII DE PARASUTA PROASTA, DIN CAUZA CA GANDESTI TU CU PIZDAS AIA FUTUTA DE TOATA SPANIA TRE SA DAU EU ACUM O GRAMADA DE BANI.

A, da. Si tot n-am ajuns sa ma intalnesc cu ala.
Mortii matii fa _|_

Categorii:Curve, Sloboz Etichete:, , , , , , , ,
  1. mitzu
    Octombrie 6, 2010 la 3:54 pm

    de ce te mai miri? la noi oricum asta se intampla zilnic :))) prea multi prosti pe sosele

  2. Anonim
    Decembrie 19, 2010 la 8:26 am

    ai dreptate:tz-ai pula-n mata fa zdreantzo

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

