Prima pagină > Cacanari, cacat, Nemancati, Prosti > Babe si BMWuri

Babe si BMWuri

Se intampla in vremea ultimelor zile de vara, la frate`miu la pravalie. Omu tocma isi luase un BENDEU treiar si mi`l prezenta in detaliu, d-ala cu zoom asa (ca doar suntem niste „capete de piston”.. ce dreq). Totu bine si frumos, masina super smechereala, cand deodata.. FLAPPPP o pruna`n geam. Desigur urma din reflex mult obisnuitul FUTUZMORTII MATIIIIII CARE PULA MEA ARUNCI??? Apoi, la o privire mai atenta in sus, am vazut vinovatul: o baba nebuna de la etaju 6.

Ce pula mea.. acum, da fuga sus sa prinzi baba sa`i rupi laba. Intram eu cu fratemiu in bloc, ajungem in cele din urma la etaju 6 (pe scari, ca liftu normal ca nu mergea) si incepem cu recitalu de injuraturi ce fac trimitere directa la cei de la sub 2 m. Nu ne-am limitat totusi la injuraturi, am incercat tot felu de metode de a scoate mortaciunea bolnava din barlog. D`alea gen ‘deschide fa ca intru cu berbecu peste tine’, stiti voi, usual stuff. Da nici gand. Cacatu statea cald la curu babei, era chill femeia, normal ca n-a raspuns. Totul a durat vreo 8 minute. A inceput cu o pruna si s-a sfarsit cu un muc de tigara in vizor si cateva urme de picioare pe usa.

Acum, unde altundeva se putea intampla asta decat in minunatele blocuri de pe stefan cel mare,  blocurile alea vechi, pline de mumii care se plictisesc in casa? S-a luat greu pruna de pe bendeu. Sper sa i se ia si ei greu cacatu de pe clanta, luaias nepoatele alea bune in pula.

Falling Plums Ballad
A fost odata ca niciodata,
Din rude mari imparatesti,
O babaciune cu gura spurcata,
Si cu tate mari, sa i le-mpletesti.

Si statea a dracu la balcon
De dimineata pana seara,
Si dadea cu prune’n pom
Pan-o apuca damblaua.

Plictisita si nefututa cum era,
Trase o basina.
Pomii nu-i mai nimerea,
Dar lovi a mea masina.

Inceata cum a fost,
Pe loc eu am zarit-o.
Grabit si nervos,
Usa de la bloc am trantit-o.

Si-am urcat o scara, doua, trei, patru
Pan-am ajuns la etaju 6.
Avea o usa de tot cacatu
Si-am simtit cum a sloboz miroase.

Si asa incep sa bat la usa.
Mai incet, apoi mai tare,
Nu raspune a drec-matusa.
Insa trage iar o basin-asurzitoare

Pe loc atunci am realizat
Ca baba se ascunde.
Frica asta de cacat
Te tradeaza orisiunde.

Fa domnisoara de 80
Ce mortii tei dai cu prune?
Vrei sa-ti dau pula sa mi-o freci
Cacateai numa alune?

O-njur azi, o-njur si maine
Baba tot nu se arata.
Bagamias pulan a ta paine
Si`n gatu-ti de ratata.

  1. becaly
    Octombrie 6, 2010 la 7:54 pm

    am patit si eu ceva asemanator la un bloc.. mi-am luat un ou in cap :)) da nu am vazut cine a aruncat :)))) sunt de groaza astia😐

  2. kozo
    Octombrie 6, 2010 la 7:59 pm

    foarte tare poezia =))

  3. Pt autor
    Octombrie 7, 2010 la 5:46 am

    Sper sa moara baba!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

